ströprat

Hejsan. Sitter hemma i min soffa och väntar på att Andra Avenyn ska börja, Lite taggat, hah. Idag har jag övningskört mycket. Ca 10 mil vart det. Lite lurigt var det i början eftersom jag inte kört på nästan 2 månader, men sen så gick det fint. Har kört i Gävle, Storvik, Torsåker, Hofors, Hammarby, Årsunda och lite mer. Det rullar frammåt! Häh. I Storvik vart vi bjuden på mat hemma hos Tobbe. Hemmagjorda biffar med hemmagjord potatismos, egenplockad kantarellsås och egenplockad lingonsylt. Det lät väl gott? Det var gott, mycket gott. Tack för den! Nu har jag och mamma just skruvat ihop våra nya hallmöbler. Så mysigt det blir här hemma. Nej nu ska jag nog poppa popcorn och höra med Jennfier hur det blir med våran träningsvecka. Känns som det är dags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0