tripp till Storvik

Idag efter maten tog jag mig en tripp till Storvik för att lämna av syster. Efter att vi släppt av henne tog jag och mammsen en liten sväng för att kolla så allt var sig likt. Det var ju ändå ett tag sedan jag var där. Affären hade byggt om ännu mer, wooow. Nya hus hade ploppat upp. Nya färger. Nytt folk. Men annars var allt sig likt. Haha.

När jag kom hem bestämde jag mig för att gå och träna. Det var skönt. Kom sedan hem och hoppade in i duschen. Fick lite massage av mamma medans vi kiade CSI. Nu ligger jag i min säng och kikar I ditt ansikte. Haha. Sjukt kul. Eftersom jag har turen att jag är så snäll mot mig själv var sängen nybäddad när jag kom hem efter träningen. Så det var bara att hoppa i och mysa ner sig. Tack mig själv, det uppskattades mycket. Nu ska jag kika klart på tv. Sen ska jag sova. Puss och godnatt.


en sen rhodosnatt med röda läppar och härligt umgänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0