everything felt so wrong

Igår var vi hem till Cillit. Jag och Nattsen tog det lugnt och hade väl det helt okej. Vart ltie trött på kvällen efter ett tag och vi åkte hem. Jag fick sitta på resecentrum i 45 minuter och rulla tummarna. Skönt att jag hade sällskap av Nada i telefonen.

Imorse vaknade jag halv 2. Jises. Jag som inte brukar kunna sova ut så länge. Skönt var det iallafall. Nu ligger jag fortfarande isängen. Har knappt rest mig upp än. Måste väl göra det snart också. O ett tag tänkte jag försöka ta mig upp för en promenad. Ladda in lite ny musik i mobilen, sen är jag redo! Imorgon är det praktik. Jag ska som vanligt gå och möta Erika vid bussen. Sen är vi redo! En härlig vecka står framför mig; Praktik, Praktik, Födelsedagskalas, Kick Off, FREDAG!!
Den kommer rusa förbi, som alla gör.


Magdalena

Johanna, Ida och Anna

Under lapplekens gång :p

fortfarande lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0