EL MORGON!

Kul att jag kan underhålla Erkan iallafall. Även kallad Räkan om ni så vill. Jag vart också kallad för räkan förut Erika!!!! Men dock av en annan anledning. Vaaarföör kallar ni mig rääkaaan?!?!?! skrek jag med en ilande röst. Vill du veta vad svaret blev? ; För du är Frida with the short legs.. Fattar du?? En räka har ju short legs. Precis som jag! HEEEHEEE. Men du Erkan har ju långa ben.

Vet du vad Kinas längsta människa heter? tjing-tjong-flaggstång

Vet du vad Österfärnebos längsta kvinna (okej, tjej) heter; Erika Wahlen.

Nu ska jag snart traska mot Borgarskolan där jag ska möta upp lite räkor. Sen efter "skolan" ska jag träffa min Annsipansi. RING MIG OM DU LÄSER DET HÄR ANSIPANSI! A lot of love to you slänger jag in här. Puss på dig! Och på dig! Och på dig!

Nu har jag inte tid att pussas mer. Måste liksom kleta på lite spackel.. Såsåsåså vacker utan spackel, att du inte kan förstååå. Den där Jocke har då inte sett mitt face nyvaken och uppsvält utan spackel. Då hade han aldrig skrivit den där låten. Då hade det snarare blivit en; Såsåsåså vacker med spackel att du inte kan förstå Fridaaa.

HEJRÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0