en tripp för att vidga mina vyer

Nu är jag hemma efter en händelsrik dag och dagdag(igår). Igår packade jag väskan och åkte hem mot Erko. Där slängde jag på mig lite kläder och smink sen var det dags för lite fest. Kvällen vart jätterolig tycker jag. Så jag ångrar inte att jag slet mig utåt skogarna ;) Natten spenderades i Erikas sköna säng. Tack för den!

När jag kom hem ringde Evve och frågade om jag ville med till Vårvik eftersom solen var så skön idag. Jag följde med, vi åkte dit, solen försvann, jag frös. Men det var mysigt. Fick ju lite frukost i magen iallafall :D

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Pratar med Cillit och hon verkar inte heller klokare än mig själv.

EL PUSSO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0