lördag 18 april

Lördag är redan här och idag är det ju inte vilken lördag som helst, utan Simone fyller 18 år. Wiiihoooo Grattis! Tycker att alla fyller år nu, varje vecka är det någon ny som tar steget in i vuxenvärlden (?). Ikväll ska jag iallafall iväg och gratta henne lite innan hon går ut. Då drar vi kanske hem till my place för att fortsätta på trevligheterna.

Måste hinna ner på stan och uträtta lite ärenden innan dom stänger. Kläder har jag inga att ha på mig heller eftersom tvätten inte har blivit tvättad på nästan 2 veckor....

Ska försöka få hit Cillit i tid så vi kan umgås lite innan. Men om jag känner denna kvinna tillräckligt (vilket jag gör) så kommer det ta ett tag att få hit henne.

TJING!


GRATTIS SIMONE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0