min dag med kurvo

Sitter hemma hos Kurvan nu och ska snart gå till körskolan.

Idag hade vi svenska nationella vilket gick rätt så bra, tror jag. Vi får väl se sen när jag får tillbaka det om det var en krönika jag skrev eller ej. Efter provet slutade vi. Jag var klar till 12 så det var att sluta tidigt! Jag och Kurvan gick på stan i den varma solen och fixade lite smått och gott. Mat på Donken vart det också, heeeh.

Nu sitter jag i hennes vita soffa och lyssnar på Lykke Li. Solen lyser in och det är 10 grader varmt ute. Jiseso. We like!

Haha nu vart även Kurvilurvan lurad av sin moder i telefonen. Jag skrattar. Det är kul. Nej nu sk ajag sluta sitta här och inte gör något. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0