min kvällssyssla; Bear

Aaaah. Min mage gör ont. Jobbigt ont. Har haft ont sen jag och Kurven käka donken...

Men lika glad för det är jag! Nästan iallafall. Tänkte att jag kanske skulle sova snart men jag orkar inte än. Jag är för pigg. Så jag får ligga här hemma och vänta på att min friend ringer mig (Anna), sen efter vårat godnattsamtal kanske jag kan sova, om jag har tur.

Imorgon tror jag det kommer bli en skön dag i skolan. Efter skolan så åker jag hem till Nadsen där jag ska få vila min kropp i hennes säng på natten. På fredag ska vi upp tidigt för att åka till Edsbyn på UF mässa. Trevlansos!

Nu ska jag kika på, hehehehe, Bear... Tänk vad kul det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0