Ny rubrik

Nu får ni äntligen något nytt att se på första sidan, heeeeeh.

HEEEEEJ! Här sitter jag i mina ny kritvita skor, det kan man inte göra om man har pojkvän (fortfarande Björn såklart)

Mina skor är så vita så man behöver solglasögon för man blir så bländad
Så vita så man tror fötterna frusit till is.
Så vita så man tror att det är fågelbajs över hela skorna!
Så vita så man nästan känner sig lite för vit....

Men snart blir dom halvvita. Då gillar jag som som bäst.

Blablaskolablablaätitbablapluggatblablatvblabladatorblablablablablablaingenbryrsigändå

Igår somnade jag kl 20.00. Tror jag satsar på det ikväll igen, för oj vad skönt det var! Det inebär isåfall att jag ska gå och lägga mig om 39 minuter. Ja jag tackar då inte nej! GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0