söndagspyssel

Sitter och pluggar och lyssnar på Excellence. Japp, Excellence från början av 2000-talet. Och Japp, ni läste rätt. Jag sjunger med i det jag kommer ihåg från barnsben, iiiiiiini miiinii maaaani måååååj. Funderar på att släpa ut mig själv på en promenad eftersom vår termometer visar 29 grader. Att den har legat i solen hela dagen behöver jag ju inte ta upp. Onödig information så att säga...

Nej nu ska jag sluta plugga. Det är lika segt som (s)kola... HEEEHEEE

Jag och Erko är iallafall klar med Åhlénsuppgiften som har hängt på våra axlar i ett bra tag. SKÖNT! Och det vart bra. Vi är bäst. F och E. Som förövrigt blir FE, som blir företagsekonomi. Som jag ligger så sjukt mycket efter i och provet kommer jag aldrig klara!!!!!!!!!! Blä. Nu blir det promenad!

HOLA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att man vart nämnd..bitch?

2009-04-26 @ 20:35:22
Postat av: erkan duvet

F och E. fan vad fint!



MEN JAG FÅR INTE TAG PÅ DIG?!?!?!

2009-04-26 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0