THE BIG DAY, så att säga

Tja. Här sitter jag, det skulle jag inte kunna göra om jag hade.... aa ni fattar.

Idag är den stora dagen här. THE BIG DAY, som jag hade sagt om jag var engelsktalande. Modevisning. Fashionshooow. Färsen. I love färsen. HeeHeeeh.

Ne men serri nu. Jag ska gå och kolla på alla mina snygga, coola, grymma, söta kompisar som ska färsa lite på catwalken. COOLT!??!?!?! Med mig har jag en liten tjej jag brukar få ta hand om ibland. Vid namn Erika. Erica med engelskt utal om ni vill vara lite hippare.

Nej nu ska jag gå ner till min taxilimmo som står här nere och väntar (41an Hofors, som för övrigt aldrig väntar utan åker om man inte passar tiden. hm!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0