födelsedagar överallt

Nu hemma efter att ha spenderat dagen i el sandviko. Har ätit ur Peters familjens skafferi och vrår i tre dagar nu. Känns som det är dags att bjuda tillbaka snart? Jag har faktiskt ett eget hem, med mat i (ibland).. Dom får inte tro något annat!

Mamsen var på grillpartaj (var väl att ta i kanske) i sandviken så jag fick äran att köra henne hem ikväll. Gud vad jag är vuxen känner jag nu. Nu väntar jag bara på min man och mina barn och ett hus på det! Ahhh vilket liv va?

Nej imorgon ska jag och shoppa lite på stan till min madre som fyller år på söndag. Nu fyller ALLA år!
Jennifer och min syster den 11e, Oskar och Mattans pappa den 12e, Malin den 13e, Kenta och Erika den 14e, Mamma den 16e och sist men inte minst Jennfisen den 18e! OJOJOJ

GODNATT
, nu ska jag läsa bok som jag fått låna av mattan , it girl...

FÖRE


EFTER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0