imorgon blir övermorgon imorgon

Ja igår missade jag helt att jag hade planer att åka till färnbo och fira en viss Anna. Kom på det lite to late. Typsikt. Men din dag har inte varit ännu, så jag vägrar säga grattis nu. Heeh. Hörde att det spårade lite i alla fall, haahaa.

Och idag kom dagen då allt kändes omöjligt. Tänkte åka till Sandviken och suga kräfta men allt gick emot mig och mina planer, så det vart tv, soffa och morot & popcorn och dipp till middag.

Sen har vi ju morgondagen då, jobba 12-16. Känns bra att jobba nu när jag ser att jag har varit och knyckt alldeles för mycket pengar på sparkontot som var tänkt till vintern. Helt sinnes hemskt fruktansvärt vad pengar som gått åt, till INGENTING. I-N-G-E-N-T-I-N-G. Dom pengarna skulle jag ju inte röra. Dumt dumt dumt DUMT. Så vad ska jag göra efter jobb då? Jo slösa pengar på bio. Men jag älskar bio. Bion ska ses med lillerkot och ma-lin, sen om jag har tur så ska jag lura lillerkot hem till min säng, heeewheew....

och snart börjar skolan,. Helt sinnes hemskt fruktansvärt fort lovet har gått då!! Tur att jag har laddat upp skolgången med ett rosa kollegieblock. Och ett rosa pennfodral. Bara penna som fattas!


appropå skola, här är mitt senaste skolfoto. Riktigt helnöjd vart jag faktiskt.. Hoppas årets blir lika fint.

Kommentarer
Postat av: FärnboAnna

Synd att du inte kunde komma! (:

2009-08-02 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0