gröta

Är det julafton imorgon? Ja tydligen.  Och hur är mina julkänslor? SOM BORTBLÅSTA. Av vinden. Den varma thailandvinden. WIHOOOOO. Det som jag längtar efter till morgondagen är julegröten som jag ska käka. Den mest annorlunda julaftonen under mina 18 år blir det iallafall. Det kan jag lova.

Idag var vi inne i Saladan och köpte sista julklapparna till bytet vi har imorgon. Denise såg Simone på en taxi så då vet vi att hon är på trygg mark iallafall. Men vi har inte träffat henne ännu, men det ska bli kul att göra det. Ett känt ansikte hem ifrån Sverige. WE LIKE IT.

Nu ska jag gå i sängen och sova efter en lång dag i solen med snorkling (kohla.blogg.se). PUSSHEJSIS



Kommentarer
Postat av: erko

godjul saknade lytter!!!! hoppas du hade en riktigt bra julafton i solen!

2009-12-25 @ 12:36:52
Postat av: Mamman

Va fin du e Fridan! Trevlig fortsättning från en som skottar och skottar. Love jooooo!

2009-12-26 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0