dags för historiaplugg!

Tjolahopp!

Idag har jag faktiskt jobbat effektivt i skolan känner jag själv. Klar med engelskauppgiften som jag inte hade klar än. Sen nästan klar med matteuppgiften som ska in. Bra jobbat Friday (okej, det är läskigt med folk som pratar om sig själv som tredje person...)

Nu har jag laddat upp min pluggningskväll, den är uppladdad på detta vid;
Städat rum (svårt att plugga när det är stökigt)
Nerdragna persienner (gillar när det är mörkt och burrigt. Finns det ordet?)
Mörkchoklad (my love)
Historiabok (bra att ha när jag ska plugga)
Glasögon (Känner mig mycket smartare och jag tror jag lär mig mer då!)
Musik (skönt med lite ljud omkring sig, men inte för mycket!!)

Så nu är det bara plugga plugga plugga som gäller! Imorgon vill jag ha ett bra resultat på provet. Det gillar jag!!!


kanske gör dom mig smartare? det visar sig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0