en dag med Anna, igen :)

Idag efter skolan hann jag umgås med min lillplutt ett tag. Eller egentligen är det väl jag som är lillplutten. Det blir verkligen mycket Anna i mina inlägg men det verkar som hon är den enda som står ut att umgås med mig på min fritid? haha. Om det var du som skulle orka med mig om dagarna skulle du också få lika mycket uppmärksamhet, jag loooovar.

Vi uträtta iallafall lite ärenden. Ett ärende var att köpa smyckesdelar som vi måste ha innan lördag. Damn vad dyra dom är i butik!!! Vi är ju vana att köpa på internet.

Efter ärenden åkte vi hem till mitt hem och lagade mat. Sen skulle hon iväg på nå grejs med fotbollen. Vilket var bra för min del för då kunde jag plugga!


så här ser en riktig sööötis ut!

jag försökte spexa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0