En svår och jobbig grej

Todeloo. Ligger och segar i min säng. Helt slut efter en lång dag i skolan. Men mycket skratt blev det idag. Så mycket att jag grinade. På riktigt. Tårana rann ner på kinderna, hah. Det var kul. Jag var jättejättesugen på att åka in till Gävle och köpa hem en och annan sak, men ingen annan. Inte en enda jäkla person. Istället vart det hattinköp inför lördag sen fika på Marangoni med Cillsono :D

Nu ska jag fortsätta ligga här med Lars i mina öron :D

Det där lät som jag hade en liten lars som satt i mitt öra. Eller att någon vid namn Lars tröck in en kroppsdel i mitt öra. Men jag menade såklart musik i örat. Om ni missförstod fick ni det nu förklarat för er. Varsågod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0