godmorgon alla cowboys

Nu sitter jag och taggar inför kvällen i min röd/lila/rosa morgonrock. Väntar på att Cillson ska höra av sig, jag menar om ca 6-7 timmar måste vi vara klara hur ska vi hinna??? hehehehe. Vi hinner nog skulle jag tippa på. En Cowboy lägger inte ner tid på sin klädsel. En riktig Cowboy lever på en outfit och behöver aldrig tänka på vad den ska ha på sig.

Jag har precis slängt i mig lite frulle. Och mörkchoklad (min enda kärlek). Kanske inte så bra cowboymat egentligen. Vad äter man då? Måste nog läsa lite Lucky Luke för att få in stämningen.

Snart borde jag hoppa in i duschen. Sen ska jag nog diska lite också. Sen vänta på Cillit. Jippiiii.

PUSS


snygga, vi vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0