nu är steken stekt

Har kännt mig seg hela dagen på praktiken. Halsen gör så ooont. Huvudet hänger inte riktigt med. Men jag klarade hela dagen lång. På lunch inhandlades byxor. Och en värsting-feting-mums-god chokladboll till Erika. Som jag dreglade när vi stod och valde ut!!! Men jag köpte aldrig någon. Men jag kan lova att det var myyyycket nära till det kära vänner!

Imorse svängde jag in på apoteket och fick hjälp av en snäll tjej/tant att välja ut bra piller till mig och min hals (mycket prat om den nu, jag ska sluta). Sen springa (okej inte riktigt) för att hinna i tid till pracken.

Imorgon är det dags för skola. Jag funderar faktiskt på om jag ska struna i den och stanna hemma och vila upp mig. Eftersom ändå Birgitta är bortrest finns det inte så många andra seriösa lektioner att gå på.

Nu ska jag låta mamma få sy upp min byxa (det finns aldrig någon i min egna längd, kort är jag!)..... Sen ska jag slappa framför tvn och kanske försöka ge mig på dom där nedrans instuderingsfrågorna....

PUSS



min snygging cowgirl o jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0