nu börjar lovet!!!

Idag har jag jobbat sista dagen på Gävle Tidningar, så nu har jag lov, iiih!  Jag for hem som en raket på min cykel efter jobbet, ett under att jag inte halkade på den smörhala vägen. När jag kom innanför dörren kom nästan Annsen direkt för att hämta upp lite kläder. Jag hakade sedan på henne i hennes kärra för att göra lite små ärenden hon hade på sin dagslista.

Kvällen har varit hemma hos familjen Söderberg. Mat och tv, kan det bli bättre? Jag slocknade i soffan några gånger medans tv rullade på för fulla muggar. Filmen verkade bra iallafall. Jag såg lite i början, lite i mitten och lite av tidigt slut. Pappa Ove slängde in mig i kärran så gasade vi på hem mot mig där jag vart avsläppt. Skjutsen tackar vi för. På vägen hem mot mig stod polisen och viftade in oss. Tur att pappa Ove både har körkort och var nykter, annars hade det gått illa!

Nu ska jag slockna snart. Imorgon ska jag till Valbo med Jennfis :) På kvällen vankas partajo med tjejerna som livar upp ens skoldagar, I like!

Nej nu ligger jag och stör mig på min äckliga dator som låter värre än ett flygplan och som saknar G tangenten (Egon klev bort den)... Stör mig mer och mer så snart åker den ner i backen. Hata hata hata... Hur kan den göra så jag mår som jag gör? TYYYYYYYYYYYYYST!!!

okej, jag lägger mig nu. GONATT!


jag och tjejen, jennfiso!

några av de små liven som ska liva upp min lördag!

jag och Annzoris. Tjejen som har allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"min cykel" tro inte du har fått den ;) den ska stå på sin plats på måndag, höhö!

2009-02-28 @ 01:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0