skynda fynda armband i valbooo!

Godkväll!

Sitter och kikar lite television och har pluggat klart nationalismen och imperalismen, vilket var ett "mål" med denna kväll. Bra jobbat Fridsonoo. Tack Fridis!

Jag och min mammsen har just druckit té och nu ska jag gå och läsa i min svenskabok.

Om ni undrar hur min körning gick idag gick den finemang. Lite (mycket) fel blir det ju men jag kommer frammåt. Och idag gjorde jag min första fickparkering!!! Coooool ja e...

Imorgon är det school som väntar. Likaså på fredag, med historiaprov (känns som jag jämt skriver att vi har historiaprov???) sen ska jag bege mig mot Leksand för att kika melodifestival (genrep) med Evelina och Mammsen. Myyysiig freedaag.

Lördag blire Valbo för att sälja våra armband (Kooom o kööööp) sen hem till Mattan, Mathilda, Mattsono, Mathan, Tilda, Tilden, Peters, kalla henne vad ni vill!! Där blir det food och firande av dom snart fyllda 18 åren. Shit pommeso! Snart är det min tur. Vecka 27, då jäklar! Bara 20 veckor kvar!!!!!!

GODNATT

tjejen som ska firas på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0