storhandla!!

Snart kommer min Annsen och hämtar upp mig. Vi ska åka och handla mat så vi kan mata våra hungriga magar. Hoppas vi ska åka till Ica Maxi för då kan jag springa in på Din Sko och kika skor. IIIIIH. Det ska jag ge som förslag när hon kommer. Hon är så snällis min lilla Anna. Eller stora. Hon är ju faktiskt stor. En vuxen kvinna. Fast det känns inte när vi umgås. Antingen är hon en väldigt omogen 20åring. Eller så är jag en väldigt mogen 17åring. hah. Jag gissar på det sistnämnda ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Klä på mig varma kläder. Igår tog jag på mig tygskor. Det kanske har bidragit till mitt tillstånd idag? Smaaart.



idag ska vi iallafall inte äta kräftor, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0