tygsko

Min dag började med en dålig nyhet. Min vän Erko var sjuk så jag fick kliva in genom praktikdörren själv. Jag klarade iallafall av dagen. Och synd Erko att du inte var där för jag fick vara på mode hela dagen lång! Det är ju inte varje dag så att säga.. När jag slutade gick jag en runda på stan. Hittade äntligen mina vita tygskor på h&m som jag letat i snart ett år. Dom är dom bästa tygskorna i världen. Inga andra kan vara så bra som dom. Mn andra kärlek (nr1 är mörkchokladen fortfarande)

Sen ringde Daniel med lite smått panik och fråga om jag kunde jobba. Självklart svarade jag och traskade (sprang) tillbaka. Pga av sjukdom fick jag hoppa in och jag är en ängel!!! Jag fick halsa lite blåbärssoppa och sedan gå it och jobba med blåa läppar. Det är snyggt!!

Nu ska jag kika på tv och göra något gott snacks att äta på. Kanske lite brie? Mumso.

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

men det förstog man ju att du fick vara där när jag INTE var där! dom dagarna ser vi inte ofta;)

2009-02-10 @ 14:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0