dagens problem

Okej nu har jag ett mega problemo. Ett mega mega. Så stort att jag inte vet vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra med mitt liv. Okej, jag har inget att ha på mig ikväll. What to do? Nivet när allt i garderoben påminner om disktrasor?

Det är såå jobbigt.

Blir nog inge Valbo today iallafall. Men till kvällen åker jag till Isble. Vare sig jag har kläder på mig eller ej! Hoppas på en trevlig kväll med de trevliga flickorna. Två tjejer som inte närvarar ikväll är Mathildzor som är i Thailand (en bra ursäkt för att inte närvara) och Nattzor som är i Värre och väntar på bebis (ven ursäkt jag ocksåå godtar!)

Nej nu fick jag för mig att springa ner på stan en sväng. Hörs. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0