valbo med UF

Godmorgon!

Idag är jag pigg och glad. Ska om ca 15 minuter börja ta mig mot valbo för att sälja armband. Hoppas det finns några sugna armbandsköpare där, för nu jäkar vill vi sälja!

Igår hade vi det trevligt i Leksand. Det var riktigt roligt och se faktiskt. Men någon speciell favorit fick jag inte... Jag gick runt och samlade på mig lite gratisgrejer istället (gratis är alltid gott)... Dammsugare tex, som dom var goda! Sen knäppte vi ett slgaerfoto också, det dyker nog upp senare. Men inte idag...

... för idag har jag andra planer! Nu är det valbo som gäller till kl 17. Sen åker jag till Sandviken för att fira Mathildsor..

Nu måste jag packa ihop det sista innan jag far mot annat håll. TJINGELINGPLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0