vitt sverige

Godmorgon snöiga sverige. I mars för två år sedan bar jag för första gången ballerinaskor. Jag hoppas på ett sådant varmt och fint mars i år med. Isf kan jag ha sommarskor om en månad !!!! Jises vad alla månader springer iväg.

Nu ser du inte ut att vara en ballerinadag iallafall. Snarare så man får knyta på sig snöskor och trampa iväg för att komma någon vart.

Erko är hemma idag igen :( Vem ska nu få mina lunchraster att bli lika roliga som hon gör dom? Men jag överlever. Jag har ju min goda lax som underhåller min mun i någon minut.

Ikväll ska jag träna. Sköööönt!!

Nu ska jag klä på mig och se om jag hinner dricka ltie te, för min hals är inte super en dag som denna. Tjing!


sommarbild med festliga kläder :D

Kommentarer
Postat av: erkan duvet IGEN

"Jag har ju min goda lax som underhåller min mun i någon minut" HAHAHAH det där gjorde min morgon(!)

men påtal om roligt så är det ingen frida här heller som gör mina lunchraster h3h3h3.

men imorgon ses vi nog, det ska jag se till!





ett rim jag nyss försökte få till

men det får nog vänta till april...

2009-02-10 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0