Drömkåken

Nu borde jag egenltigen ligga i sängen och sova. Men det är både svårt och inte roligt när man har varit fri från skolan i 20 dagar. Var ut på en vintrig promme ikväll. Jag tänkte klä på mig alla vinterkläder jag ägde men ångrade mig när mamma säger att det är -0,8 ute. Var det ett skämt? Vad hände med dom -17 som var för någon kväll sedan? :O Borta med vinden så att säga..

Nu sitter iallafall jag och mammsen och kikar på Drömkåken som visas på televisionen denna kväll. Jag har precis bjudit på egengjord Chailatte, tack ännu en gång Jennfisen för den underbara julklappen : ) Nej snart börjar filmen igen så jag ska dra mig tillbaka mot soffan. GODNATT


Här är Egon med sin stickade tröja en iskall vinterkväll : ) Trots tröjan frös han i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0