festa med finne?

Goddag. Jag har precis slängt i mig mat för kvällen och väntar nu på att kl blir 19.10 så jag ska gå och möta Jennfisen för lite träning. Aeroboxgym står på schemat idag. Efter det blir det dusch + säng. Jag älskar min säng. Jag älskar att sova. Jag hatar att kliva upp kl 05.45 på morgonen.

Idag hängde jag och Erkis undan kläder som ska inköpas på fredag eftersom det då blir 50% på reapriset och sedan personalrabatt på det. Det gillar vi! Lite enkla vardagströjor för en billig peng, tummen upp!


Det här är väl den töntigaste reklamen som går på våra tvaparater. Som handlar om en finne. Så töntig så man skrattar åt den. Haha. Haha. Ha-ha.
Kille1
-Jag har en finne. (Oh no shit världen går under!!!!!)
Kille2-Men festen är ju om tre dagar!! (Ja finnar går ju inte att festa med???)
Kille1-Om jag ändå hade din hy... (önska sig kan man ju alltid göra)
Kille2-Det kan du få!!! (TAAACK)
Använda bara blablafinneblabla...

Däremot gillar jag den lilla söta apan som vill ha sina bananer ifred. Please don't eat my bananas.
Jag ska inte röra hans bananer nå mer.

Kommentarer
Postat av: erkiz

haha jaaa , vad är det för reklam, apreklamen???

2009-01-13 @ 22:30:12
Postat av: bellssooon

jag gillar den där: "vakna du med diare imorse?"

2009-01-14 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0