födelsedag, prat, längtan

Idag fyller Nicholen som sagt 18 år. Och jag kunde inte komma på kalaset. Men jag ska ordna upp det med lite egenfirande och egentid senare i veckorna :) Hoppas på att hon har en trevlig kväll. "Av tårta du tappat aptiten, ta´t lugnt med spriten" (på grov norrländska helst)

Idag efter praktiken fick jag hoppa upp på mode och jobba lite, härligt, klirr klirr. Efter jobbet gick jag hem och väntade på Annsen som kom och plockade upp mig för en fika på Waynes. Sen har vi åkt gävle runt för kik och prat. Mysig kväll med en lättpratad Anna. Det är så skönt att prata i en bil har jag kommit på. Man sitter brevid varandra och bara pratar på och tiden går. Musik har vi lyssnat på och sjungit med. I like. Att umgås med denna tjej är som att äta smutron en varm sommardag, helt underbart bra!

Nu ska jag sova för imorgon är det dags att bila ner mot Stockholmo med systrarna Löfvenmark :) Vilken trevlig dag vi ska få!! Jag längtar så det är nog dags att sova så dagen kommer fortare. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0