måndagsträning

Sitter ooch latar mig i soffan just nu. Lika trött som en skölpadda som ligger på rygg och har försökt ta sig upp i 45 timmar är jag också. Men om ca en timme är det dags för boxing. Sen ska jag hem fort och sova hela natten lång. Skoljobben orkar jag inte med så jag skiter i dom. Sådann är jag, idag.

Har precis blivit finito med Annsens födelsedagspresent. Nu ska den bara slås in :) Imorgon åker jag och Cillit dit för att gratta vår lilla söta tjugoåring.

Nu ska jag måla naglarna på min högra hand eftersom jag somnade efter att ha målat den vänstra igår natt. Sov över gjorde jag imorse så jag kunde inte göra det då heller. Hatar att sova över när det blir stress. Nej godnatt och hej då. Ha en trevlig fortsättning på denna måndag.


tänk vad bra det var när man var en liten plutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0