sliten

Just hemkommen från träning. Shitpommes vad Göran gör så man tar fram all kraft man har kvar efter en hård måndag. Nu kanske ni tänker "Gör han?" Och ja, det gör Göran. heeee.

Sitter nu och kikar idrottsgalan, något som gjorde så annsolito nästan trillade ur soffan. Jag känner mig inte så trygg i denna situation faktiskt. Jag kände iallafall igen ett namn.

Mammsen- Hoppas Susanna Kallur får det !(ett pris då)
Frida- Jaa jag med, verkligen!.. (tänker för mig själv vilka tusan dom andra är, finns dom ens?)

Jag är helt okunnig när det gäller sport. Fotboll med liten boll med hål ? Tennis med orange gummiboll? Golf med pungskydd eller varför inte Innebandy med rockring? Det ser alla lika konstigt ut för mig. Jag är mer en sån människa som gillar mysiga hemmakvällar och skogspromenader. Lyssna på moxart och dricka grönt söndagste är min specialite. Om jag hade varit änka hade min man dött av att ha blivit påkörd av en lastbil medans han lyssnade på fågelmusik i sin freestyle..


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, du är så söt lilla syster! <3

2009-01-19 @ 22:45:10
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: Evve

Ja moxart är bra han! mohaha

2009-01-19 @ 22:48:37
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: nichole

haha, gobit :p

2009-01-20 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0