taggar bowling

Jag sitter just nu på samma plats som jag gjort i 4 timmar. Jag jobbar skolarbeten vilket är skönt att få undan. Jag har ätit pannkakor till middag idag. Min mamma är borta men hade lämnat en liten hög så jag inte svalt ihjäl. Spanks!

Nu sitter jag och diggar p3Star och försöker bli vän med min dator. Jag ska nog slänga mig framför tvn snart sen ska jag sova så jag blir pigg tills imorgon. Imorgon är detbowling som gäller på idrotten, jag suger. Men jag ska göra mitt bästa. Nu ska jag fortsätta här hemma. Tjing!


Förra året när vi bowla. Jag sög lika mycket då. Och Nattsen, du var visst king den gången!

Mina söta kompisar tyckte namnet passade bra för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0