Tidig uppstigning lördagmorgon

Imorse ringde min väckarklocka 06.00! Förstår ni vilken besvikelse på en lördag? Men jag var nästan uppe på en gång. Kokade te åt mig själv (okej annsen kokade) och försökte piggna till någorlunda. Sen var det ut på äventyro på gällde, heheeee. Anna har idag varit en sväng i stockholmo, hoppas hon har haft det bra. Och förresten har Bellsan och vart där, hoppas hon hade det lika bra hon med :)

Nu sitter jag nyduschad och lyssnar på musico som gör så man får lite partajokänsla i bodyn så att säga. Ikväll blir nog en trevlig kväll med tjejer av alla slag. Ingen är den andra lik, faktiskt. Och tur är väl det! För vilken mix man får alltså!! HÖ.

Nej nu ska jag gå och kika vilka kläder som ska få turen att visas ikväll. Tänk att en garderob kan vara så full utan ett enda plagg som lockar? Vad är det bra för?

Hej då med er!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0