rockbjörnen

Dagen igår spenderades som sagt i Stockholm med team Löfvenmark. Och en sak är ju säker, Stockholm har inte kommi underfund med att vägskyltar är bra för trafikanter som vill hitta dit dom vill. Men lugn bara lugn, vi hittade tillslut, dock inte riktigt dit vi skulle men nästan. Fick perfekt parkeringsplats vid Cirkus. Dagen spenderades på stan och hem följde två skor, t-shirt och väst med hem. På stan såg vi, hör och häpna, Chris Brown. Fast jag tror alla som läser här redan vet om det, men jag säger det en gång till. Chris Brown. Han hade livvakter som var lika bred som jag är lång. Maffigt säger jag bara.

På kvällen var det alltså dags för Rockbjörnen. Mycket kända ansikten dök upp. Spännande att se dom i verklighet. Då vet man att dom är verkliga. Annars är det lätt att tro att dom är påhitt, typ. Nej men kvällen var absolut värd sin tid! Och vi kom hem utan skador vilket också är ett + i kanten.


Jennfisen på buss påväg in till stan

jag och Jennifer äter god maaad

team Löfvenmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0