xoxo

Hej alla glada (sura, och ni någonstans mitt i mellan)!
Nu sitter jag här i fridas soffa, vist har dom ett hemtrevligt hem allti. Nu vart ni lite förvånad kanske, å helt helt rätt :D De är inte frida som skriver! (xo xo mohahah) Men lugn bara lugn.. ja vet exakt va hon gjort idag :D

Först åkte hon till skolan, tråkig dag som vanligt,en glad och bra nyhet dock- TJEJFEST på gång! Hon gnällde nyss över nå prov å uppgifter att lämna in, stackarrrrsss friiida !

Sen åkte hon hem och slappade en stund, hoppade sedan in i superkärran me Anna å drog till systemet..Fy,

Gasade vidare hem till anna på mat  (dock åt hon inget för hon går på någon töntig diet) men hon tyckte det var trevligt me hennes lilla familj/släkt.

Som ni kanskeförstår avslutas kvällen här i soffan efter lite mat, nötter och väldigt stora intag loka. satt FINT!
Vi har bara myst till lite tv å roligt sexprat, varför e de alltid så kul att prata om? man blir som helt fast! Vill veta allt och lite till. Men inet klagar jag : )

Nu ska jag hoppa ner i sängen brevid min lilla ängel frida :) Hoppas ni får en rolig klassfest ni som går i hennes klass å ni andra får ha en GRYM helg utan ..dom:D

Sov så gott, kom ihåg att inte bli älg när ni duschar i morgonbitti, bli bara ren ; )  hahaha(alltid lika roligt) /xoxo skvallertjejen

Kommentarer
Postat av: erkan duvet

hahahah den där med älgen och ren !!!

2009-01-31 @ 01:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0