Bok. Cykel. Film. Beredd på mygg.

Idag har jag läst 300 sidor bok, så nu är den el slutto. Och ikväll har jag och mamma varit på cykeltur, och sedan kikat film. Nu borde jag hoppa i sängen eftersom jag ska upp vid 08.00 imorgon. Imorgon jobb alltså. Och efter jobb, tadadada, ERKO! Sätter mig på 49an och åker mot gysinge. Där hoppas jag på hämtning, heeeew.

Men jag har ett problem. Hur ska jag kunna förbereda mig för alla myggen? Kanske drar med mig en fiskeoverall eller något liknande, och rånarluvan självklart! Myggbet gillar jag inte... Jag blev tokig på myggen som fanns i skogen i förrgår. Och det var ca tre stycken på tio minuter. Det känns rätt så kört faktsikt.

Nej nu sovning.


Imorgon våldgästar jag hennes hem. Och hennes säng. Hoppas hon vet det.. Nu vet du iallafall el erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0