gonatt

HOLA!

vilket fint väder vi har. Tackar gudarna gör vi för det! TACK! Vilken tur man ska ha ibland alltså.

Och idag har jag jobbat, dock bara 4 timmar så dom sprang ju iväg lika fort som en sömnig kväll. Nattsen var här igår. Det var mysigt. Vi käkade mat, det var gott. Jag fick en finfin väska i födelsedagspresent. Den var jättefin, och praktisk för en tjej som mig. Heeh. TACK NATTIS!

Nu ska jag sova för imorgon börjar jag 8.30-17.

Har förresten fått mitt minneskort nu också så nu blir det bilder med min nya kamera. Måste bara hitta nån som ställer upp. Om jag frågar Mattan har jag ett säkert kort iallafall! Hah, nu var jag kul, säkert kort.

PUSS

Kommentarer
Postat av: erkan duvet!

har du Äntligen skaffat dig en nyy kamera nu lillen?;)

2009-07-09 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0