text och gamelbilder

Idag har mamma tagit med mig ut i skogen. Där var det mygg, mördarsniglar och säkert massa björnar också. Sen åkte vi på en runda, bl.a en storviksrunda för att se vad som händer där nuförtiden. Och visst hade det hänt grejer. Men det roliga är att de mesta ser ut som det alltid gjort... Ikväll har vi bara kikat på televisionen och jag är så jäkla trött så ska nog sova nu snart. Imorgon är jag ledig och det är så S-K-Ö-N-T... SKÖNT. Ska sova ut som aldrig förr!!!




Här om dagen när jag och mamma skulle mysa ost och kex. Bodybutter , luktar ju gott iallafall



Min mamsen i Uppsala med en fisklurre vid ån förra veckan. El gotto!

.
Hej skogen idag. Den som gissar rätt vilken skog vinner en snigel.


och inte vilken snigel som helst, en mördarsnigel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0