imorgon blir idag igår

Dags för lite sovning kanske. Kanske? Ja kanske. Härmed älskar jag min säng. Mitt fluffiga duntäcke och mina fluffiga kuddar. Min enda kärlek i sängen är mitt täcke.

Imorgon brummar jag och mamma till Vårvik för massa njutning i solen. Känns som att jag borde få färg på mer delar än bara armarna och fötterna, det är så det ser ut i dagens läge.. Vi har packat med plättar och pastasallad. KING. På kvällen blir det att åka till sandviken för lite el körolektioner sen träffa thilden och denise. Sen hem och sova och vänta på den mest spännande dagen; Den längsta jobbdagen på hela sommaren; 9.50-19.05! Fast det finns ju en till sak att tagga till faktiskt., en minigrej. GO FRIDA, IT'S YOUR BIRTHDAY! hewhew

Nu ska jag och mitt täcke mysa. TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0