jag + mat

Jag: Heeeeej. Vad göruuu?
Evvepevve:Åker bil.. (som att jag anade något annat??? dom har just tagit över Kentas pearl)
J:Vad ska du göra sen då?
E:Ska hem. Vadådå? Är du hungirg?


Hon känner sin lillesyster mycket bra må jag säga. Men lite fräckt lät det i telefonen när hon antar att jag ringer för att jag vill ha mat? Jag ville ju faktiskt bara höra om hon ville hitta på något. Vi ska alltså ses senare. Och jag får mat där. YES . Heeeeh uppdrag avklarat!

Och Anna trodde att jag inte kunde stå ut med en kväll av fotboll? Jag talade dock om att jag visst har kikat fotboll utan att dö. Tillochmed förra midsommarafton (?) och det var tillochmed lite spännande. Så helt nollad är jag inte! Men idag blir det ingen fotbollkväll för mig iallafall. TJONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0