min chans till miljonen

Här sitter jag framför tvn ensam. Jag fick för mig idag att jag skulle vinna en miljon så fick därför en bingolott köpt. Men icke. Jag var nära till en volvo och en dator med jäkla 66 och 55 kom aldrig. Men jag är glad ändå.

Min dag idag då. Massa massa massa mat eftersom vi firade Kristin idag som fyller år imorgon. Nu är jag rund som en golfboll.

Imorgon blir det jobba i nån timme på morgonen sen drar jag och Sanna för att bunkra upp inför freden som drar igång nästa vecka. YEY!


en rolig bild som jag fick från Sanna. Det var i detta ögonblick jag upptäckte att jag råkade störa i familjens fotografering av deras dotter, vilket kanske syns på bilden. Heeeeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0