En sjuk lördag

Okej. Min lördag har varit lite sjuk.

Sjuk1.
Jag ringde Nathalie innan 8 för att prata lite. Vi kom på att det inte var långt kvar till Earth Hour så vi kom på att den timmen skulle vi släcka ner alla lampor. Båda var själva och när man släcker blir det mörkt. Vi kom på att vi fick prata i telefonen undertiden för att ha något slags sällskap. Under den första timmen badade jag. Jag lyckades alltså tvätta håret, bada, tvätta ansiktet och allt med Nattsen i telefonen. Nu, nästan 6 timmar senare har vi precis lagt på telefonluren. 6 timmar?!?! Det roliga är att det knappt varit tyst i luren ens en gång. Jag har skrattat så jag började grina floder två gånger under dom timmarna. Vi har även hunnit spela patients på msn samtidigt som vi pratade. Det var kul.

Sjuk2.
Samtidigt som jag har legat i mitt rum och pratat med Nattsen i telefonen har Annsen haft en lördagsdejt i mitt vardagsrum. Dom åkte precis hem eftersom klockan börja ticka på lite. Hoppas dom hade en trevlig stund i mitt vardagsrum. Jag anar att dom fick stå ut med många skrattattacker från mitt rum....

Nu ska jag kika på Björn sen ska jag nog sova. GODNATTZOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0