golvraggning

Torsdag och första skoldagen. Veckorna flyter verkligen på bra tycker jag!!

Idag har jag och Cillit raggat upp lite golv och målarfärg till vår monter vi ska ha på UFmässan. Vi är king. Så vi tackar och bockar till Perssons Golv i Sandviken. Om ni har tankar på nytt golv och vill handla och få trevligt bemötande gå dit. Jag lovar att ni inte blir besviken!!! Färg fick vi blandat och klart på Beckers av två trevliga tjejer. TACK. Ni räddade min och cillas dag. heeeheeeh.

Idag gick jag ner till "min" kiosk nere på hörnet och handlade. När jag skulle få växel tillbaka frågade Per "Vill du kanske ha tillbaka i 10:or?"..... Damn. Jag tror han kommer ihåg att jag är där stup i kvarten och växlar mina få pengar till guldpengar. Jag tackade och tog emot iallafall. Så nu ska jag gå och sola upp mina tior. Det är ju dumt att dom ligger i plånboken utan att bli använda menar jag...

TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0