morgonfika

Idag har dagen gått segare än segast, faktiskt. Ovanligt för att vara på pracken då dagarna brukar springa iväg. Men icke idag! Dagen började med en morgonfika på Waynes med Erika. Det var iallafall roligt.. Jag lurade i henne ChaiLatte vilket inte var en favorit för henne. Sorryporry Erko. Trodde jag skulle vara ensam hemma hela veckan men mamma kom hem idag men åker imorgon igen. Anna skulle egentligen underhålla min kväll idag men hon ska kika hockey (vilket jag gärna avstår från) så hon kommer imorgon istället och håller mig sällskap. I like :D

Imorgon är det skola och dagarna har liksom sprungit iväg från förre veckan. Inte en enda grej har jag hunnit göra som skulle ha gjorts tills imorgon. Så nu måste jag väl läsa Historiabok, svenskabok och plugga matte. Hatar att lärarna ger oss läxor fast att vi inte ska ha det utan vår läxtid. Nej, det borde det ändras på! Men antar att ingen lyssnar på våra önskemål.

Nej nu är jag arg över skola. På Fredag ska iallafall jag och Anna ha filmkväll. På lördag blire partajo i Sandviko. Trevlans!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0