sport = farligt

Shitpomesso.

Snart har veckan sprungit iväg, igen! Det positiva med detta är att våren är nära, så nära.

Sista praktikdagen för denna vecka är imorgon. Efter praktiken ska jag iväg på bio med mamma, kristin och kanske evve. Jag har börjat gå mycket på bio, vilket är mycket trevligt! Förr vart det bara någon gång per år, kanske 3. Nu har jag gått hela 6 gånger sen i julas. Jises! Men lite vardagskul var ett av mina nyårslöften, och jag lyckades visst med den punkten!

Nu sitter jag lökig i min soffa efter ett svettigt (!) pass. Borde läsa lite bok men kollar hellre på tv idag faktiskt. Man ska njuta av livet, det är bra.

Annzor har (nästan) brytit foten nu också (?). Jag brukar säga till henne att sport är farligt, hon lyssnar inte på mig. Nu har hon gjort illa två fötter på ca en vecka, nu borde hon lyssna på mina ord! Jag saknar att sitta i bilen och sjunga Natasha med dig Annsen! Men vi ses nog snart skulle jag tippa på :) Puss till dig och foten (usch) från mig. Jag tar tillbaka pussen till foten. Jag hatar fötter.

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det ska bli mysigt med bio! :) Och jag hoppas att du inte svettas ner min sovplats alldeles för mycket nu :P Ses imorrn söta lillasyster! Kraaaam!

2009-03-03 @ 21:45:41
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0