ÄNTLIGEN

JAAAA!!!! Äntligen klar med en skoluppgift som har fått legat och gro lite för länge. Men nu så, 2 timmar senare. Jag känner mig friii. Frii som en fågel.

NEJ. Det gör jag ju inte. För jag har ju sjuttioelva andra grejer att greja innan måndag. Bland annat att läsa ut två böcker, sammanlagt nästan 600 sidor.

Nästa termin ska jag lova mig själv att göra klart saker i tid. Precis som jag lovat mig själv så länga jag minns.. Heeeh. Nu ska jag till soffan och kika tv och äta choklad. Om ni inte har provat Mörkchoklad med kakaobitar i så gör det nu. Det kommer bli er drog. Promiso! Nej nu ska jag gå och droga lite. TJING!


Jag och Lovisafisa i Uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0