dags att putsa cykel!

Hola amigos.

Ska snart ut i våren och cykla lite. Jennfis kommer med pump så jag kan puma upp mina små hjul så dom blir runda och fina. Sen tar vi oss en tur till Hemköpr där jag tänkte handla lite bröd. Tyckte att det lät roligare att cykla till Henköp istället för att gå till Ica liksomsom.

Idag har jag faktiskt hunnit med att plugga lite också. Jaa, bra är jag. Imorgon är det läxtid i skolan, yes! Som ja ska försöka plugga mycket där, för snart är det sommar! Wiho!!

Nej nu börjar visst huvudvärken smyga sig på som en indian i skogen. Visst är det väl typsikt? Bara för att jag tror att det är sommar och använder sandaler, blir jag sjuk. Livet är inte rättvist. Nej nu ska jag gå ut och putsa cykeln. Mitt allt!


Här var jag för nästan på pricken ett år sedan. Stod på stan i Sandviken och blåste bubblor med tuggummi. Det var då det. Våren 2008. Våren 2009 ser väl inte så annorlunda ut. Jag brukar ofta stå och se lika coolt ut, på stan, helst i sandviken, med ett rosa gummi i mun. Det är liksom Frida Lytter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0