dags för stugan

Nu snart kommer Evve så åker vi till morfar och mormor. Riktigt skönt ska det bli. Imorgon ska jag plugga och ligga i solen på bryggan och guppa, medan alla andra ligger hemma utslagna sen ikväll, hehee. Nej men ni får säkert en rolig kväll ikväll.
Nu ska jag fixa det sista innan den lilla trippen. På söndag kommer jag hem. Då ska det vara 30 grader. Då ska jag jobba. Det säger jag JIPPI åt. peengaaar!


I somras i stugan med Kristin och Evve. Nu är Kristin hemma i Linköping så hon får stanna hemma denna tripp. Men vi kan njuta åt dig med :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vill följa meeeeeed! Men det kommer fler tillfällen :) Hoppas ni får det jättemysigt <3 Puss å kraaaaam

2009-05-29 @ 18:05:57
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0