får man passa?

Japp, idag vart passet fixat. Så om en vecka får jag hämta ut mitt nya pass och leg. Synd bara att de flesta som kommer se passet kommer tro att jag är en nyrymd fånge direkt från fängelset. "Kika in i kameran och slappna av"... "oj!, du kisade visst lite för mycket med ögonen, spärra upp dom istället så blir det fint"... "såå, oj vad fint det vart, riktigt bra!"... Resultatet; En flicka som står med ögon lika stora som golfbollar, samtidigt som hon försöker slappna av med resten av ansiktet. Ja, ni kan ju tänka er själva.. Men det är lugnt, jag ska ju bara ha pass och leg i några år (!!!!!)...

Idag har jag och mammsen varit och kört bil. Hela 3 timmar vart det tillslut. Överallt och ingenstans har vi varit. Smörnäs tex, där var jag på klassresa när jag var liten. Där glömde jag min handduk, kommer jag ihåg. Men såg den inte idag..

Nu vill Anna att jag slänger ut min kavaj från balkongen. Hennes ord, min lag. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0