mitt a och ja

Har just precis kommit hem från en tripp med anna. Vi har käkat food och lyssnat igenom Hits For Kids 2. Tänk att den skivan fortfarande är lika bra som när jag var åtta år!!! Och tänk att jag alltid trivs i annsens sällskap. När man är med henne blir man knäpp i huvudet och skrattar åt allt. Med henne kan man vara crazy hela dagarna lång. Man har munnen uppe i öronen (nästan) hela tiden. HON ÄR BÄST!!!
Nu måste jag faktiskt sova egentligen, men jag har kommit på att sova är väl trökigt. Varför inte vara vaken och göra något roligt istället? Som att fördriva tiden på intranätet och kika på allt och alla som man hålelr sig lite uppdaterad så att säga, heeeheeh.

Nej men så nu säger väl jag godnatt då. GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0